Home favorites

 


Koulun alettua oon pyrkinyt pitämään viikossa yhden päivän vapaana kaikille niille hommille, joita ei ehdi muulloin tekemään. Jos koko päivä ei onnistu, niin ainakin lyhyemmän koulupäivän jälkeisen ajan olen yrittänyt hyödyntää. Eilen tämä "vapaapäivä" syntyi hyväksilukujen ansiosta, ja se piti sisällään niin siivoamista, esseen ja oppimispäivän kirjoitusta, tulevien postausten valmistelua kuin välttämättömyyksien ostamista. Illalla vietettiin onneksi poikaystävän ja parhaan ystäväni kanssa leffailtaa, joten päivään mahtui jotain muutakin kuin aherrusta.




Olen aina ajatellut olevani huonosti ilman aikarajoja aikaansaava ihminen. Mm. tästä syystä oon ollut siinä uskossa että yrittäjyys ei tulisi mun kohdalla kuuloonkaan. Työskentelen parhaiten paineen alla, jolloin on yksinkertaisesti pakko tehdä asioita. Viime aikoina oon kuitenkin huomannut suorittavani aamusta iltaan ja tekeväni kaikki askareet mieluummin hyvissä ajoin kuin viime hetkellä. Mulla on ehkä vaikeuksia päästä käyntiin aamuisin, mutta eilenkin olin jo aamusta työn touhussa, vaikka minnekään ei olisi ollut pakko mennä.





Aamupäivällä nappasin muutaman kuvan kotoa ja ajattelin jakaa ne teillekin. Siitä taitaa olla jo hetki, kun olen viimeksi esitellyt teille kotini sisältöä. Muutamia uusia juttuja on löytänyt paikoilleen sen jälkeen. Kuten kuvista huomaa, värien skaala on yhtä laaja kuin ennenkin - harmaalla ja valkoisella mennään pääasiassa. Kynttilänjalat ja pussilakanat ovat Jyskistä (lakanoilla oli sama nimi kuin mulla niin en voinut olla ostamatta niitä ;) ja kyllähän ne näyttääkin aika kivalta!). Saippuapullon ja pumpulirasian ostin juuri viime viikolla Etolasta - kyllästyttyäni taas kerran katselemaan sellaista kaupan valmispulloa.

Viimeksi mainitut saattavat hyvinkin mennä vaihtoon pian, jos löydän jostain enemmän visuaalista silmääni miellyttävät vaihtoehdot. Näillä perusvalkoisilla nyt kuitenkin pärjää siihen asti. Tuon sängyn viereen päätyneen (ja hankalasti kuvaan saatavan mutta ihanan) maton löysin paikalliselta Megamyynti Areenalta pari viikkoa sitten. Ihastuin siihen saman tien ja vaikka ostotilanteessa tuli hankaluuksia sen oltua viimeinen kappale, sain sen lopulta kuitenkin kotiin asti. Bongasin tämän samaisen maton myös jostain muusta blogista, joten näitä saattaa löytyä muualtakin.

Nyt yritän herätellä itseni tähän aurinkoiseen lauantaihin, sillä illalla on jotain superkivaa tiedossa. Viettäkää mukava viikonloppu!

2 comments

  1. Mistä tuo marble-kuvioinen alunen on? Tosi kivan näköinen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs muistanutkaan sitä mainita ollenkaan! Se on H&M Home -löytö, mutta ei ainakaan nopealla vilkaisulla enää verkkokaupassa näy noita :(

      Poista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna