eBay-addiktin tunnustuksia




Tulin tuossa näitä kuvia ottaessani ajatelleeksi, että tulette kyllä näkemään tätä mun uutta pöytääni aivan kyllästymiseen asti. Ei pelkästään siksi että tuo marmorikuvio on mielestäni mielettömän kaunis, mutta myös siksi että tää on ainoa paikka mun kämpässä johon saan tällä hetkellä tarpeeksi valoa kuvien ottamista varten. Huomasin nimittäin että tämä kyseinen postaus on odottanut julkaisemista päivälleen kuukauden verran. Ja miksi? Ainoastaan sen takia, ettei mulla ole ollut julkaisemiskelpoisia kuvia. Mutta tässä se nyt tulee, tiivistetty eBay-tarina!




Mä löysin tieni eBayn ihmeelliseen maailmaan oikeastaan vasta menneenä kesänä. Aiemmin en jostain syystä saanut PayPaliani toimimaan, mutta Netflixin käyttöönoton jälkeen ongelma poistui. Harmi... Tai siis, muutenhan se on hyvä asia, mutta musta tuli kertaheitolla varsinainen eBay-addikti. Oon tehnyt kymmeniä tilauksia muutaman viime kuukauden aikana. Toki tekosyyksi puolustuksekseni täytyy mainita, että mun ostokset maksaa lähes aina 0,50-3e. No mitä mä sieltä sitten oon ostanut? Mitä kivaa sieltä saa, mitä ei täältä meiltä?

No vastaushan on että lähes mitä vain. Pitää vaan osata etsiä ja englannin kielen taito ei tietenkään ole pahitteeksi. Viime aikoina oon tilaillut läheisilleni joitain joululahjoja, niitä en luonnollisesti lähde tässä esittelemään. Muuten suurin osa tilauksistani on tainnut olla koruja tai jotain meikkaamiseen liittyvää. Pienen miettimisen jälkeen uskalsin tilata jopa luomivärin sekä korostusvärejä, enkä oo katunut lainkaan. Lempiluomivärini myynti nimittäin lopetettiin ilmeisesti kokonaan Suomessa. Se oli ensimmäinen kerta kun oikeasti lannistuin jonkun meikkituotteen takia, sillä käytin sitä lähes päivittäin. eBayn kautta kuitenkin löysin helposti saman tuotteen Briteistä - ja posteineenkin edullisemmin kuin mitä se oli Suomessa maksanut.





Tässä postauksessa näkyy muutamia onnistuneimpia ostoksiani. Noihin feikki-septumkoruihin koukutuin joskus alkuvuodesta ja käytänkin niitä aika ahkerasti. Suunnitelmissa olisi joskus ottaa myös oikea septum-lävistys, mutta juuri nyt se ei kuulu to do -listalleni. Nämä edulliset mutta kauniit korut ajavat siihen asti oikein hyvin asiansa. Nuo suloiset vesipullot mun oli vaan pakko saada kun olin aikani katsellut niitä Pinterestissä. Kyllä vettä on aina mukavampi juoda kauniista pullosta kuin siitä vanhasta uudelleen käytetystä Pepsi Max -pullosta.

En oo oikeastaan katunut mitään eBay-ostoksiani. Laatukaan ei ole tuottanut pettymystä kuin parin tuotteen kohdalla. Ei mun odotuksetkaan muutaman euron tavaroista ole missään pilvissä, mutta kaiken kaikkiaan olen iloinen että uskalsin alun perin tehdä sen ensimmäisen tilauksen. Tulen ehdottomasti tekemään niin jatkossakin.

0 kommenttia